პროექტის სახელი: გინახავთ “მტკვარი ანკარა“?
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ მდინარე მტკვრის სანაპირო ზოლს, შეაფასებენ მის ეკოლოგიურ მდგომარეობას, ისტორიულ აზრს, გეოგრაფიულ მდებარეობას, როლს ლიტერატურაში.
პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ მდინარე მტკვრის გეოგრაფიულ მდებარეობას, შეაფასებენ მის მნიშვნელობას დასახლებულ პუნქტებში და ისაუბრებენ იმ ეკოლოგიურ პრობლემებზე, რომელიც მეტად მტკივნეულია ჩვენი ქალაქისათვის. ნამუშევრებს თან უნდა ერთვოდეს სურათები და ჩანახატები გაკეთდეს კვლევა მტკვრის ისტორიული როლის შესახებ სამი ქვეყნის ცხოვრებაში.
მონაწილეთა ასაკი: 12-14 15-18
ვადები: 3 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მოსწავლეებისათვის ბუნების სიყვარულისა და მასზე ზრუნვის უნარჩვევების განვითარება, ცნობიერების ამაღლება, მიზნის დასახვა და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის ძიება.
მოსალოდნელი შედეგები: მთავარი შედეგი იქნება ფასეულობების გაძლიერება, კვლევის უნარ-ჩვევების გამომუშავება, ჩანახატების, სურათების ალბომის, ვებ-ბლოგის შექმნა.
სარგებელი სხვებისთვის: შეივსება ინტერნეტში არსებული ინფორმაციული ბაზა მდინარე მტკვრის შესახებ.
სამუშაო ენა.ქართული.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, ისტორია, ლიტერატურა, ბიოლოგია. ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას.
მონაწილეები სხვა სკოლიდან: 75-ე საჯარო სკოლა თბილისის ტექნიკური უნივერსიტეტი 1 გიმნაზია
პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ირმა დვალი, ციალა სილაძე, თამარ თამაზაშვილი
პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა: tamartamazachvili@gmail.com, irmadvali@gmail.com, cialasiladze@gmail.com.
პროექტის ფორუმი: http://foro.iearn.org/webx?224@@fbddb34@.1ea76f77 პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://proeqti55.blogspot.com/

11 комментариев:

  1. MOGESALMEBIT 75-E SAJARO SKOLIDAN SESANISNAVI NAMUSEVARIA AUTILEBLAD VITANAMSHROMLEBT TKVENTAN SOPO

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  4. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  5. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  6. mogesalmebit dalian sainteresoa gvsurs vimusaot tqvens proeqtze dagvamatet monawile skolebis chamonatvalshi 75 skola

    ОтветитьУдалить
  7. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  8. გავეცანი თქვენს პროექტს"გინახავთ მტკვარი ანკარა?". ბევრი წლის განმავლობაში ვმუშაობდი ამ პრობლემაზე, მაქვს ნაშრომი"საქართველოს წყლის რესურსები და სარწყავი სისტემების ოპტიმალური მართვა".
    თქვენ და თქვენი ბავშვების მიერ მოძიებულმა მასალამ დამაინტერესა. ბავშვებს სხვადასხვა კუთხით აქვთ განხილული საკითხის მნიშვნელობა და სერიოზულად ეკიდებიან მას. ამიტომაც გამიჩნდა სურვილი მოგაწოდოთ ჩემ მიერ მოპოვებული ინფორმაცია ამ საკითხთან დაკავშირებით.
    მნიშვნელოვანია,რომ ბავშვები ამ თემით დაინტერესდნენ და ცდილობენ ამ უზარმაზარი ეროვნული პრობლემის გადაჭრის საქმეში თავიანთი მოკრdალებული წვლილი შეიტანონ.

    პატივისცემით საქართველოს
    ტექნიკური უნივერსიტეტის
    პროფესორი თემურ სტურუა.

    ОтветитьУдалить
  9. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  10. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  11. ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი,ბევრი პოეტის შთაგონებაა მტკვარი,მტკვრის ეკოლოგიურად დაბინძურების პრობლემა მრავალი წელია უდგას თბილისს,ეკოლოგია რომ საკუთარ სახლში ცხოვრებას ნიშნავს ეს ბევრმა სამწუხაროდ არ იცის,მე პირადად დიდ ფულად ჯარიმას დავაწესებდი მტკვრის დაბინძურებისათვის

    ОтветитьУдалить